09-04-2015

1. raw bollar 2. I väntan på den traditionella påskshotsjakten!
 
Well hello! Lite segt med uppdateringen här, men inte orkade jag sitta framför datorn hemma på påsklovet heller. Haft en bra påsk hemma på ön - njutit av skogspromenader, syskonhäng, pyssel på jobbet, utgång med fina vänner och familjemiddagar. Lyckades bli frisk dom sista dagarna också! Så nu är jag tillbaka i Uppsala och framför allt tillbaka på gymmet, FINALLY. Jag och Hanna kickade igång vårt skrivande i tisdags och jessus vad långa dagar det har varit haha. Stört vad trött man blir av att sitta och leta fakta och läsa avhandlingar på datorn hela dagen. Har även bestämt att lägga ner sockret i några veckor nu och rena kroppen lite, vilket känns förvånansvärt bra(för en lördagsgodislover som mig). Därför lagade jag raw kokosbollar igår kväll, till skillnad från mina raw-tryffel-mörkchoklad-bollar-ish som jag brukar laga så testade jag ett "nytt" recept. Fick iaf godkänt av Hanna under pluggandet idag! Nu tänker jag slänga mig på sängen och vila ett tag trots att det är fint väder ute...Får ta igen promenader i solen under helgen istället! 
 
Allmänt | |
Upp