24-04-2015

 
Äntligen helg!! Veckan har dock gått snabbt tycker jag. Har bockat av två intervjuer & två observationer som jag och Hanna har gjort den här veckan och nu har vi skrivit klart resultatet. Analys och lite finlir kvar och sen börjar vi rätt så snart närma oss mål. Så himla stolt över att vi har jobbat på så flitigt och framför allt effektivt! Heja oss! Gymmade i vanlig ordning kl 08 imorse, körde bröst & triceps och en jäkla massa armhävningar... Min favorit faktiskt haha, tror det kan ha att göra med att vi körde mycket armhävningar när jag spelade fotboll? Iallafall, körde en övning i smithmaskinen där man kör 10 st armhävningar först på golvet, sedan gör man 10 på lägsta nivån i maskinen, sätter upp ett steg och kör 10, sätter upp ett steg till och kör 10 osv. Körde 8 nivåer upp och sedan 8 nivåer ner, vilket resulterade i 160(med golvet 170) st armhävningar! Fredagsträningen - DONE. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla film med bebo. Funderar på att göra raw bollar eller snickers.. Återstår att se. Nu ska jag käka mellanmål och kolla serier. Trevlig helg!
 
 
Allmänt, träning | |
Upp