04-03-2015


Hittade något nytt på Renée Voltaire hyllan som jag inte har testat, ingefärakolor med smak av mango. Yum!
 
Började dagen med föreläsning 08-10 och drog sen till gymmet direkt efteråt. Eftersom det är onsdag så körde jag kondition i vanlig ordning, vilket idag blev 40min intensiv gång i lutning på löpbandet följt av 10 min på crosstrainern. Kör kondition i 40-60 min (beroende på hur jag mår i kroppen) och försöker just nu fördela konditionspasset på olika maskiner, följt av olika hopp/pulshöjande övningar i slutet. Har lärt mig tycka om burpees igen, så avslutar ofta med det! Efter träningen käkade jag lunch och tog en powernap. Har varit jättetrött hela veckan men har ingen aning varför? Kanske kroppen har hamnat lite ur fas bara.. Anyhow, hade så himla tråkigt på eftermiddagen så tog en promenad innan middagen för att få lite frisk luft. Nu ska jag kika lite serier och varva ner. Cya!
 
Vardag, träning | |
Upp