23-03-2015


1. mysfrukost hos Hanna 2. Söndagslunch - ungsrostad broccoli, morötter, tonfisk&quinoa röra 3. Söndagsmiddag - blomkålspizza 4. Fika - sockerfria jordnöt&kokoskakor
 
Nääääääää. Så tänkte jag när jag vaknade med känningar i halsen igår. Imorse vaknade jag även med huvudvärk och kroppsvärk... Varför blir det alltid såhär? Lyckas alltid bli skadad eller förkyld när jag är inne i en bra träningsperiod. Irriterande som fan. Blev alltså ingen träning igår eller idag. Är väl bara att bita ihop och vänta ut skiten. Har försökt proppa i mig lite extra vitaminer genom färgglad kost haha. Har haft en lugn och bra helg, filmmys i fredags hos Hanna, i lördags åt vi mysfrukost och drog sen på eftermiddagen och kollade basket(kollade Christy Bacons, aka gladiatorn Bullets, basketmatch och vem blev inte starstruck då...jooo jag ha-ha.). Passande sen på kvällen att kolla på Gladiatorerna! Igår vaknade jag ju som sagt inte på topp, så det fick bli en lugn dag. Hade myskväll med Anton, lagade blomkålspizza och kollade på film. Räckte gott och väl! Ska nog strax gå och lägga mig, måste vila upp mig inför hemtentan 09-17 imorgon. Första gången vi skriver hemtenta under bara en dag, HATAR sådan tidspress. Ska dra hem till Hanna imorgon bitti och hjälpas åt. Eller ja. Ligger i fosterställning tillsammans.... 
 
 
 

 
 
 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp