26-04-2016

 
Hej! Började denna tisdag med ett ryggpass på gymmet innan jag drog till Hanna för att skriva uppsats. Denna vecka har vi kommit igång med analysen, skönt att veta att skrivandet går framåt! Vi skrev ju uppsats tillsammans förra gången och nu krigar vi på tillsammans igen, fast denna gång med vårt examensarbete. Bara 1,5 månad kvar till examen! Cyklade hem på eftermiddagen, slängde i mig en kopp kaffe & mellis och började baka bullar som min kära pojkvän har begärt till sin födelsedag denna vecka.
Imorgon ska jag fixa mina fransar i Uppsala för första gången - spännande. Sen blir det uppsatsskrivande igen. På torsdag och fredag ska jag vikariera och på lördag är det valborgsfirande som gäller! Denna gång med Hanna och hennes gäng, ska bli så kul!
Allmänt, Love, Vardag | |
Upp