HAPPY THURSDAY

 
Hej där! Vad har hänt under veckan? Jo, jag har haft lite examinationer hit och dit i orientering och redskapsgymnastik. Och så har jag ätit kanelbullar.... Det är fasiken inte bra att ha bullar nära till hands alltså! Kul att jag ska äta bullar på lördag igen eftersom det är Kanelbullens dag då. Jahapp. Vad jobbigt. Kroppen har inte varit på topp och jag har känt mig anti-allting den här veckan... anti-träning och anti-jobb. Tror att jag mentalt tog helg i tisdags redan. Aja, lyckades ju med några träningspass i veckan iallafall! Imorgon har jag workshop i gymmet i 3h och sen ska jag dra till Hanna på middag och sen blir det klassförfest och utgång. Ser såååå fram emot det eftersom klassen är full av roliga och sköna dudes. Älska I&H!! Nu säger jag bara helg, come at me!
 
Love, Vardag | |
Upp