MY WEEKEND

 
Alltså känslan när man vaknar en lördagmorgon och vet att man är ledig.... Best feeling ever. Hoppade upp ur sängen, käkade frukost och drog till gymmet för lite rygg och fysio. Helt ok pass, helt ok energi. Känner att kroppen inte riktigt har varit med mig i veckan? Varit lite sådär orklös ni vet? Därför kändes det perfekt med en lugn helg med bullbak, filmkväll och lite träning. Drog med mig bby till Gränby idag på jakt efter svarta jeans. Har 2 par likadana svarta jeans som jag har haft sen gymnasiet?! Kan säga att det var dags för ett par nya nu iallafall då jag inte har några användbara byxor.. När vi kom hem igen satte jag igång med bullbak direkt! Hur lyx att få käka färska bullar på sin cheatday?! Can't say no to that. Nu är det dags för film, trevlig lördag!
 
Love | |
Upp