22-04-2015

Onsdag och här sitter jag redo för sängen innan kl 21. Vi konstaterade idag på handledarsamtalet att det måste vara såhär det är att plugga på heltid, dvs. att man är trött hela tiden ha-ha. Jag och Hanna hade iallafall våran första intervju till uppsatsen imorse kl 09. Båda var helt överlyckliga när vi var klara, vilken fantastisk lärare vi interjuvade alltså. Märktes verkligen att han brann för anpassad idrottsundervisning. ÅHH. Varför kan det inte finnas så bra och erfarna lärare på alla skolor... När vi var klara med intervjun cyklade vi till skolan för att ha handledarsamtal innan vi sen cyklade hem till Hanna för att fortsätta skriva. Skriva, träna, äta, sova. Skriva, träna, äta och sova. Ungefär sådär ser mina dagar ut just nu! Meeeeeen snart är det Valborg!!! Och då får jag besök hemifrån wohooo. Ser så himla mycket fram emot att få hit tjejerna! Synd bara att inte alla pluggar och kan fira Valborg tillsammans. Hoppas verkligen att vädret ger med sig i år, snälla rara underbara inget regn tack.. Och helst inte så kallt. Nu ska jag kolla ett avsnitt KUWTK och sen sova. Träning imorgon kl 08 och sen är dagen full med skrivande och ytterligare en intervju. Heja heja!
Allmänt, Vardag | |
Upp