06-03-2015


bild på min favvofrukost och fredagsselfie
 
Äntligen helg! Började skolan 10 imorse, så var skönt med lite sovmorgon. Hade seminarium om specialpedagogik med en utav klassens favoritlärare, så det var en bra start på dagen! Efter skolan var tanken att jag skulle skjutsa Anton till ålandsbussen, hem och äta lunch och sen iväg och träna. Så fort jag hade släppt av honom så la bilen av haha. Fick vänta 30 min innan Hanna kom som en räddare i nöden(vi var nämligen med om samma grej med min bil för en vecka sen...) så nu kom jag hem, ungefär 1 timme senare än vad jag hade förväntat mig. Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag haft noll energi den här veckan plus att ryggen inte har varit med mig idag, så det får helt enkelt bli en ofrivillig vilodag. Trist, men välbehövligt antar jag. Ikväll ska jag käka middag hos Hanna, dra iväg och kolla på en klasskompis hockeymatch och sen ha filmkväll hos Hanna. Är ändå ensam i lägenheten hela helgen, så försöker boka upp mig med planer haha! Nu ska jag äta lunch och vila ryggen, trevlig helg!
 
 
 
 
Vardag | |
Upp