25-03-2015


trasiga jeans och converse, kom nu våren...
 
Slöa onsdag. Drog till skolan imorse och gjorde grupparbete fram till lunch. Cyklade hem, åt lunch och däckade i sängen. Skrev hemtenta 09-17 igår, både jag och Hanna stressade ihjäl oss så vi tog paus i knappt en timme. All den stressen plus min förkylning gjorde så att jag var heeelt död igår kväll. Inte för att jag är så himla pigg idag heller, tanken slog mig att "nä men kanske jag kan träna på onsdag, förkylningen borde ju ha släppt då". Kan ju säga att jag knappt orkade cykla till skolan för att jag är så slut i kropp och knopp. Idag började vi en ny kurs, dvs vårat självständiga arbete, så behöver tack gode inte gud plugga idag. Därför tänker jag ligga och vila till 100% innan jag sen ska till Hanna ikväll med gänget och fira våffeldagen! Toodles
 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp