FML

Godmorgon! Är ledig idag men steg upp tidigt ändå, 06:47 för att vara exakt. Dels för att vara beredd om jobbet ringer och vill ha vikarie och dels för att jag ska tentaplugga. Ah just ja, har ett nytt jobb här i Uppsala! Tanken var från början att jag skulle jobba på EM Uppsala, var där någon dag och kände efter, men insåg ganska snabbt att just ett sådant jobb kommer bli för stressigt på sidan om skolan när det handlar om så mycket nya rutiner. Iallafall, så jobbar jag nu som vikarie på ett dagis! Hur kul?! Jag som älskar barn(ni som känner mig vet ju att jag i princip har en förkärlek till alla barn...). Kände att det är ett mindre krävande jobb också, så det passar nog mig bättre. Annars så rullar livet på, har anatomitenta nästa vecka så nu är pluggkaoset igång... Men de ska väl lösa sig!
En annan FETT DRYG sak som har hänt är att min telefon(med bankkort, körkort, nationskort) blev stulen i fredags.. PÅ EN FÖRFEST. Seriöst? På en förfest. Vem fan är så elak? Har varit aggroLina och försökt vara detektiv men utan resultat.. Får hoppas att polisen snart hört av sig angående min anmälan. FML. 
Vardag | |
Upp