26-02-2015


standard mellanmål - chiapudding
 
Och så var det torsdag ja! Har varit lite off igen eftersom jag har två deadlines ikväll.. MEN skrev klart båda arbetena för 10 minuter sen, så nu är jag skolfri fram till tisdag. Skönt att ha ett liv igen haha! Träningen för veckan hittills har gått bra, kört på med styrkan och kondition enligt schema. Ökat i vikterna på gymmet och känner mig starkare, vilket alltid känns kul och framförallt motiverande. Ikväll ska jag på spelkväll med några klasskompisar och imorgon drar jag till bästis i Sthlm och hälsar på. Ska ha en hälsohelg med träning, pepp och testa på att laga/baka olika hälsosamma varianter av bakverk och mat. Längtar så himla mycket efter en helg med min andra halva haha! Extra skönt att jag är pluggfri också. Nu ska jag lägga mig på sängen och vila, helt sjukt hur trött man blir av att sitta och skriva i flera timmar. Bye school, hello life!
 
Love, Vardag | |
Upp