21-05-2015


Ny favvomellis - avocado, riskakor, salt - voilá!
 
Kändes skönt att vara tillbaka på gymmet kl 8 imorse. I tisdags var vi ute och dansade på brygganpremiären, vilket innebar sängläge och seriemaraton igår. Hade superkul med gänget, så gjorde mig ingenting att jag låg och softade hela onsdagen! Bestämde mig i början av veckan för att testa på lite nya övningar och upplägg, så idag blev det först uppvärmning 20 min på crosstrainern och sen 20 KB svingar + 500m rodd i tre omgångar. Avslutade med mage och sen drog jag och Hanna hem för att skypa med vår handledare. Efter samtalet fixade vi till lite finlir och nu borde vi vara helt klara inför deadlinen nästa vecka. Skönt! Är egentligen sugen på dubbelpass idag, men har en sjukt öm muskelknut(?) vid ena skulderbladet och så ömmar ryggen. Jahapp. Så var det med den saken. Imorgon får jag iallafall finbesök från Sthlm, då bestie kommer hit för en livspepp-planeraresor-filmmaraton-livsnjutar helg. Låter bra tycker jag! Nu ska jag göra någonting som jag är bra på - dvs. ligga i sängen och göra absolut ingenting. 
 
Allmänt, Vardag, träning | |
Upp