24-05-2015

 
Har haft en superbra helg med Jessica här i Uppsala. Långpromenader, filmer, ESC, livspepp, god mat och framför allt massor med skratt. Pratade om det idag på morgonpromenaden, att det är så fantastiskt att ha en sådan relation där man lyfter upp varandra och känner sig så full av motivation & pepp efter varje gång man ses. Underbart att kunna känna så tycker jag! Nu lär det dock gå några veckor innan vi ses igen, men det lär vi väl överleva. Efter att jag hade skjutsat Jessica till centralen idag så drog jag till gymmet. Som jag skrev tidigare så har jag försökt träna mer varierat den här veckan istället för att alltid gå efter samma gymrutiner. Körde "Clipper 30" idag, som min kompis Victor har slängt ihop: 
Uppvärmning
30 armhävningar
30 overhead squats 10kg
30 boxhopp
30 KB svingar 16kg
30 situps
30 burpees
30 pullups
 
Kul pass och jag dog svettdöden efteråt! Nästa gång jag kör det här igen så ska jag ta tid. Har inte riktigt bestämt vad jag ska träna imorgon, men ska försöka klämma in intervaller iallafall. Annars så får veckan gärna gå fort eftersom jag ska på bröllop på lördag. ÅHHH så kul. Måste även försöka jaga ny lägenhet och tvätta. Gissar på att dom två sakerna kommer att prioriteras bort he-he.. Oh well nu ska jag försöka göra undan lite söndagsfix. Tjarå. 
 
 
Vardag, träning | |
Upp