11-04-2015

 
 

1. min nya fina träningsväska 2. Raw snickersbitar
 
Skönt start på denna lördag - vaknade av solen, mornade mig i sängen, åt favvogröten och drog iväg till gymmet och körde ett konditionspass. Låg för en gångs skull och "stretchade" ett tag när jag var klar, mestadels för att jag var så trött och svettig så jag orkade inte dra hem direkt haha.. Lagade matlådor häromdagen med stekt torsk och ungsrostad sötpotatis & blomkål, så slängde i mig det till lunch när jag kom hem. Känner mig rastlös och uttråkad redan och klockan är bara 14..(kan bero på att jag liiiiite har tröttnat på att bara kolla serier, avsnitten börjar sina ut och jag vet inte vad för ny serie jag skulle kunna börja kolla på). Får väl underhålla mig med att läsa litteratur till uppsatsen.. Kanske ta en promenad som jag tidigare sa att jag skulle göra? Återstår att se. Ikväll lär jag väl åtminstone kolla film med sambolicious. Och gluffsa i mig snickersbitarna som jag gjorde igår. LAGA DOM. Tips tips! Så sjukt goda, om man nu gillar jordnötssmör(vem gör inte det....). Nu ska jag springa efter tvätten, ha en fortsatt fin helg!
 
 
Allmänt, Recept, träning | |
Upp