15-4-2015

 
Såhär ser min och Hannas vardag ut just nu! Har nu jobbat med uppsatsen i 1,5 vecka och det går sakta men säkert framåt. Känns skönt att Hanna är så grym på planering och strukturering, så vi följer bara vår planering dag för dag och närmar oss vår deadline(som vi har styrt att blir klar 2 veckor innan den riktiga deadlinen). Effektivt och bra. Radarparet deluxe! Just nu sitter jag och tar det lugnt och kollar runt på datorn. Ett program som jag vill tipsa om är Svett & Etikett ,där Kalle Zackari Wahlström testar olika träningsformer och delar med sig av kloka tankar och ord kring träning. Är inne på säsong 2 nu och tar nästan alltid med mig någonting från varje avsnitt. Tips tips! Igår vad jag helt slut efter allt skrivande och förstod inte varför. Idag kom jag på att det förmodligen var för att jag inte hade druckit kaffe på eftermiddagen.. Har dubblat min kaffemängd under skrivandet. Inte för att jag dricker så mycket kaffe annars egentligen, men en extra kopp har gjort susen haha. Ikväll ska jag på spinning halv 8 och innan dess ska jag göra matlådor. Hepp hepp!
 
Allmänt, Vardag, träning | |
Upp