03-12-2015

Men hej!
 
Här kommer en liten efterfrågad (Martha & Jessica, mina trogna fans) uppdatering. Vad har hänt under de två månaderna som jag inte har bloggat? Ja det är ni väl allt nyfikna på! Jag har bland annat hoppat på ett kostschema där jag nu är inne på vecka 10, så har ungefär 2 veckor kvar. Sådär lagom till jul va! Det har varit ganska tufft men lärorikt (om någon skulle vilja veta mer så hojta till. Pallar inte skriva om det mer utförligt nu lol). En annan rolig grej som har hänt är att jag sen några veckor tillbaka håller zumbapass en gång! Nu ska ni inte tänka att det är i en fullsatt sal inne på ett stort Friskis, utan det är hos en kvinna som är egenföretagare som har en lokal där hon själv och andra håller pass. Så få ingen hybris nu! Men kul är det iallafall!
Så man kan väl säga att mitt liv just nu består av plugg, träning och kostschema. 
 
Jessica var förresten på besök förra helgen,vilket var underbart och välbehövligt! Kan bjussa på en bild från vår fantastiska brunch - satt och åt frukost, drack kaffe och pratade om livet i tre timmar! Toppklass.
 

 
 
 
Allmänt, Love | |
Upp