19-12-2015

Hej, här sitter jag i mitt flickrum hos familjen på Åland och myser! Nja, nästan iallafall. Kom hem till ön i torsdags, började må dåligt på kvällen där och i fredags vaknade jag med en visdomstand på g som kom med dunder och brak - förkylning och feber jarrååå! Tack för den julklappen. Jag tänker sluta med att slappna av och njuta av ledighet när jag kommer hem, eftersom jag bara blir sjuk då. GE. FAN. I. DET. NEVER MORE. OSV. Förhoppningsvis blir jag frisk till julafton och juldagen... Plz Santa give me en kur mot förkylning och elände så att jag kan trycka en massa mat på julafton och sen vara på lyran och trängas med halva Åland på juldagen. Låter väl underbart? (Lol). Sådär, nu har jag fått klaga lite och kan därmed återgå till sängen igen! Hörs när jag mår som en sommardag igen!
Allmänt, Vardag | |
Upp