15-02-2015

Obligatoriska grötfrukosten, all day errday
 
Godmorgon! Eller ja okej, jag vaknade för 2,5 timme sen men har suttit och fördrivit tiden framför datorn på absolut ingenting. Somnade runt 01 tiden igår eftersom bion slutade sent. Jag och Kristina drog och käkade på nation innan vi, plus Hanna, gick till bion. Vi såg den omtalade Fifty shades of grey, tyckte att den var bra faktiskt men gillade inte riktigt slutet.. Var nog mest glad över godiset från Hemmakväll ha-ha. Nu är jag strax påväg till gymmet för att köra kondition enligt schemat, vilket idag blir 45-60 min på crosstrainer följt av burpees och repträning. Annars har jag inte så storslagna planer för denna söndag, lämnade in ett PM i början av veckan så har haft en paus från allt pluggande veckan ut. Imorgon dock så måste jag ta tag i nya skrivuppgifter, så därför ska jag försöka ta vara på tillfället och ta det lugnt idag. Ikväll å andra sidan ska jag iväg och umgås med gänget. Nu måste jag börja röra på mig mot gymmet så att jag inte fastnar här ännu längre! Bye
 
 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp