17-02-2015

 
Happy tuesday! Började dagen med föreläsning 08-10 och nu är jag skolfri i en vecka, vilket betyder att jag åker hem till Åland imorgon!! Har sån himla hemlängtan nu, så ser fram emot att komma hem och tanka lite familjegos. Eftersom jag inte riktigt vet hur min träning kommer se ut när jag är hemma så hade jag tänkt dra till gymmet idag när jag kom hem från skolan, MEN stoppade mig själv eftersom det egentligen är min vilodag idag plus att jag har tränat 6 dagar i rad. Har haft svårt att klämma in vilodagar på senaste tiden, har varit inne i en sån bra träningsperiod där jag tycker det är så himla kul att träna. Testat på nya övningar och avslutat gympassen med "lek" aka. handstående, armgång etc, så har alltså avslutat varje pass med något roligt! Nu ska jag strax slänga i mig lunch och sen träffa Kristina och Hanna. Ikväll är jag bjuden på middag till en klasskompis, så blir en lugn och skön kväll! Cya
 
 
 
Allmänt, Vardag | |
#1 - - Patricia:

Snygging!

Upp