19-02-2015

 
Var hos frisören imorse, gjorde dock inget drastiskt utan toppade lite och klippte till luggen. En lite uppfräschning helt enkelt. Drog hem direkt efteråt och käkade lunch innan jag drog till det superlilla lokala gymmet med syrran. Körde rygg idag och det blev ett helt okej pass. Hade lite småkänningar i ländryggen som vanligt så fick vara på min vakt. Annars så har jag verkligen trögat som sjutton med pluggandet idag, kom inte igång med uppgiften förräns efter kl 15... Känns verkligen som att det inte går framåt alls men jag antar att det är så det blir när man är fruktansvärt omotiverad. Vill bara sitta och umgås med familjen istället för att sitta här framför datorn och tröga.. Aja, ska göra ett sista pluggryck för kvällen nu innan jag sen ska skypa med världens bästa Jessica! 
 
 
 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp