20-02-2015

 
raw kokosbollar gjorde på dadlar, mandelmjöl, kakao och vatten
 

TGIF! Startade dagen med det vanliga: gröt och kaffe. Sen väckte jag syrran och drog till Valbo gymmet. Har egentligen kondition på fredagar men gjorde ett undantag idag, då jag inte alls var sugen på kondition. Gjorde mitt favoritpass istället, vilket är axlar! Körde mina vanliga övningar med hantlar, i kabelmaskinen och avslutade med frivändningar. Efter lunch kom Anna över med lilla bebis Elmer till mamma och pappa, vilket rubbade mitt plugg lite grann kan man ju säga.. Har försökt kriga på med inlämning nr 1, tänker skriva en timme till och sedan laddar jag om för släktkalas. Ska fira mig, Cissi och Sofia! På bilden ovan är mina raw kokosbollar som jag har lagat till kalaset, lite skönt att ha något mer hälsosamt att bryta av med bland allt som innehåller socker. Nu måste jag fortsätta skriva, ha en bra fredag you guys!
 
 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp