START

Från träningen idag; cardio följt av repträning
 
Då var det dags igen. Att ta tag i bloggandet(Martha, Jessica, you're welcome). Vad har jag missat? Julafton? Nyår? Min födelsedag? Ähhh det skippar vi. Dock ska jag försöka lägga upp ett inlägg om min och Jessicas resa från i somras. Det skulle väl vara kul? Bra då kör jag på det. 
Annars så har jag funderat lite på vad jag ska skriva om.... JA mitt liv, ja. Jag går i skolan, träffar kompisar och tränar. Som alla andra typ. Men till skillnad från förut så kommer jag börja skriva lite mer om min träning, eftersom mitt liv består mycket av träning och hälsa. Sen kanske jag slänger in någon selfie hit och dit, men det hör väl till. Och lite matbilder måste man ju göra plats för. Och sen kanske en bild på något annat roligt jag gör. Fint så! Nu ska jag ligga och lata mig för resten av kvällen. Imorgon ska jag träna, fördriva tiden med serier och sen på kvällen ska jag gå på bio med Hanna och Kristina och äta godis från Hemmakväll. Mmm-mmm.. 
 
 
Vardag | |
Upp