06-06-2015

 
Igår hade jag skola 9-16 då det var dags för opponering av allas uppsatser. Kändes helt okej, men jessus vad man satt på helspänn när det kom till ens tur för opponering. Förhoppningsvis är det inte mycket som vi behöver ändra, men man vet ju aldrig.. Mentalt har jag redan tagit sommarlov och börjar bli redo för hemfärd, vilket jag iofs har varit ett tag nu.. vill komma hem till familjen och alla vänner! Inte för att jag kommer ha så mycket tid över i sommar eftersom jag ska jobba hela tiden. Anyhow, efter opponeringen igår så drog vi hem till en klasskompis och hade grillkväll. Så himla god mat och trevligt sällskap! Kom hem halv 11 och slängde igång några avsnitt av Greys(tack Hanna för att du introducerade serien för mig!!) innan jag sen slocknade. Imorse vaknade jag helt utvilad, på bra humör och redo för gymmet. Körde ett svettigt men roligt pass, så gick hem nöjd efteråt. Eftersom det regnar idag(nähä, igen? Vad händer Uppsala...) så lär det bli en lugn dag inomhus. Inte gör det mig någonting egentligen, då mina planer är att flyttpacka och.... kolla film? Serier? Nåja, nu ska jag slänga ihop lite raw bollar och plöja några avsnitt Greys i mysvädret!
 
Allmänt, Vardag | |
Upp