08-03-2015



Så var söndag och våren här?! Underbart väder idag, solen var framme och det blåste till och med varma vindar? Packade min gymväska och började gå mot cykeln men ändrade mig ganska snabbt när solen tittade fram. Sprang upp med väskan till lägenheten och gick ut på en långpromenad istället! Har tidigare klagat lite på att jag inte går på promenader längre, så ska försöka få till det nu om vädret håller i sig. Skönt med vardagsmotion och framför allt frisk luft! Annars så har jag försökt plugga lite idag, varit på födelsedagsfika till Sara och nu ska jag försöka läsa lite till innan jag ska hämta Anton från bussen. Imorgon har jag skola först på eftermiddagen, så ska klämma in ett gympass på morgonen. Hoppas på att min energi ska vara lite mer på topp den här veckan!
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp