12-03-2015


Grattis på 25-års dagens världens finaste bestie!! 
 

Idag har jag inte gjort sådär supermycket, hade grupparbete i skolan 9-11, käkade lunch hemma och gick ut på en promenad med Hanna och vovvarna en sväng. Har försökte få undan lite plugg också eftersom jag kommer vara borta i helgen. Ska nämligen till Sthlm på lördag och fira Jessica med ett gäng goingar! Blivit mycket träning den här veckan, vilket känns skönt då jag förra veckan var helt slut på energi. Ikväll ska jag testa åtminstone ett nytt pass - dans fuego. Kanske kör intensivjympa efteråt, men det beror på hur trött jag är efter första passet. I måndags körde jag benpass på gymmet, tisdags bröts&triceps och handboll, igår basket, spinning och axlar. Så är lite mör i kroppen idag kan man säga! Nu ska jag slänga i mig middag, currykyckling och sötpotatis får det bli idag. Enkelt, men så gott!
 
 
 

 
 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp