13-03-2015

 
Välkomnar denna fredag med öppna armar! Är ledig från skolan idag, tänkte ta sovmorgon men vaknade pigg och utvilad kl 08. Satt lite extra länge framför datorn och åt frukost innan jag drog till gymmet. Kör egentligen kondition på fredagar men eftersom jag körde kondition ons-tors så fick det bli rygg&biceps idag. Dock började nedre delen av ryggen krångla igen igår, så fick anpassa passet efter det.. Körde iallafall latsdrag, stående pullover, chins, pullups och bicepscurl på boll. När jag kom hem var jag sjukt sugen på scones, så lagade lite slö-detbörjarblihelg-snabb "lunch". Mumsade på scones och kollade senaste avsnittet TVD innan jag sen var tvungen att läsa lite kurslitteratur... Vilket jag gör nu också, bara det att jag har förflyttat mig till sängen så att ryggen får vila lite haha. Planerar att ligga här och varva plugg med serier fram till ikväll, då jag ska iväg och hänga med kompisar. Trevlig helg!
 
Allmänt, träning | |
Upp