16-03-2015



Måndag och ny vecka! Har haft en bra helg i Sthlm, åkte över på lördag förmiddag och möttes av Jessica på stationen i Älvsjö. Jag, Jessica, Mia och Erica lagade lunch innan vi sen fixade oss och drog in till stan. Väl inne i stan mötte vi upp resten för att sen gå på en biljardinstruktion i 2 h. Var faktiskt roligare än vad jag hade förväntat mig! Efteråt gick vi och käkade på Mondo Tapas&Bar och JESSUS vilken god tapas! Slog till och med tapasen som vi åt i Barcelona haha. Med tapas och sangria i magen gick vi sen vidare till en pub där vi satt i någon timme inann vi drog hem igen runt 01 tiden. Väldigt trevlig och lagom lång kväll! På söndagen sen låg jag och Jessica och kollade film, åt godis och chillade. 
 
Idag hade jag föreläsning och seminarium på förmiddagen. Fick ett spontant snabbesök av mami&papi som kom från fjällen, så åkte ner på stan med dom och åt lunch. Åhh fick nog lite hemlängtan! Efter att de hade åkt till färjan så fixade jag lite i lägenheten innan jag promenerade i solen(!!) till gymmet för att köra ett benpass. Testade lite nya övningar, så hoppas på träningsvärk imorgon! Annars har jag inte gjort så mycket, drog och handlade med Hanna efter middagen och sen fastnade jag framför datorn... Imorgon är jag ledig, ska tvätta, plugga, träna och göra matlådor! Har bunkrat upp med färsk broccoli & blomkål, kyckling och sötpotatis. My fave!! Nu blir det serier och sen är det sovdags. Toodles
 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp