17-03-2015

 
Idag var jag som sagt ledig från skolan och bockade av planerna som jag skrev om igår; tvättade, tränade, lagade matlådor och pluggade. Blir dock så irriterad på mig själv när det kommer till pluggandet just nu.. läser en intressant kurs och tycker skolan är rolig, men så kommer det till det där med läsandet och pluggdisciplinen hemma.. Var försvann den? Kursen är iofs slut nästa vecka och sen börjar jag med det självständiga skrivandet i 8 veckor. Aja. Är det förresten bara jag som älskar produktiva dagar? Så skönt att bara fixa och städa i lägenheten, vika tvätt, göra matlådor, bocka av ett träningspass etc... Imorgon har jag kort skoldag, en föreläsning efter lunch med en favoritlärare! Så det ser jag fram emot. Blir så glad av superpedagogiska och kunniga lärare! Är ett sånt fantastiskt yrke. Nu ska jag kolla ikapp gårdagens och kvällens Farmen och äta chiapudding till kvällsmål. Bye
 
 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp