20-03-2015

röd och glad efter morgoncardio
 

Äntligen fredag och äntligen helg. Eftersom vi gjorde vårat grupparbete igår så slapp vi skola idag, well done! Tänkte sova ut imorse och vaknade runt halv 9, låg och mornade mig länge i sängen och käkade sen min favvofrukost i vanlig ordning. Drog till gymmet runt halv 11 tiden och körde kondition enligt schemat, vilket idag blev 60 min på crosstrainern. Tänkte först köra 45 min men kände att jag kunda pusha mig lite till och köra en timme fullt ut! Avslutade med lite mage och cyklade sen hem i snöandet... SNÖ. Igen. Skämtar någon med mig.... Aja. Slängde i mig en utav mina matlådor med kyckling och sötpotatis till lunch och har legat på sängen sen dess och kollat serier. Älskar slappa och stressfria fredagar! Ikväll ska jag på sleepover till Hanna, vi hade först tänkt ha klassfest men struntade i det och kör på chillkväll istället. Vaknade inte alls på partyhumör imorse, så det var ju skönt haha! Nu ska jag vila ryggen lite till och gå in i helg-mode. Trevlig helg alla!
 
Vardag, träning | |
Upp