26-03-2015

Firade våffeldagen hos Hanna igår

Nej snart får det räcka tycker jag, är helt sjukt snorig och huvudet värker som jag vet inte vad... Varför är träning typ det enda man tänker på när man är sjuk haha? Ska försöka stilla abstinensen med planering av lite nya övningar och upplägg tror jag. Nåja. Imorse kl 10 hade vi vårat första handledarmöte inför det självständiga arbetet, jag och Hanna ska skriva om hur idrottsundervisningen utformas efter elever med funktionsnedsättningar. Känns både kaos och spännande! Måste lägga upp våran planering så kanske man lugnar ner sig lite. Kämpade mig igenom seminariumet till kl 15, cyklade sen hem och kastade mig ner på sängen. Igen. Kommer få liggsår snart. Kom igen nu kroppen, bli frisk! Har inte så storslagna planer för helgen förutom att bli kvitt förkylningen. Kanske plugga lite. Kanske börja kolla en ny serie? Filmmaraton? Vill ha måndag, för då åker jag förhoppningsvis hem till kobben. Känns skönt att stilla hemlängtan lite! Nu ska jag fortsätta min spännande vardag. I sängen. 
 
Allmänt, Vardag | |
Upp