07-05-2015

Torsdag och jag är trött som en jag vet inte vad.. Dagen började iallafall bra på gymmet, körde intervaller på löpbandet och sen rygg. Har inte velat köra intervaller på gymmet förut, men bestämde mig idag för att ta mig över den tröskeln och ge det ett försök och det gick riktigt bra faktiskt! Körde uppvärmning promenad 5 min + jogg 5 min och sen intervaller 30sek eller 1 min x 10st med 1 min vila och varvade ner med 5 min promenad. Svettades som tusan och tyckte till och med att det var kul. Så nu kan jag sätta in intervaller i träningsschemat också, yay! Annars så har jag och Hanna skrivit klart uppsatsen idag. Megaklapp på axeln till oss! Dock är det ju tre veckor kvar tills deadline egentligen.. Men tack vare vår planering så är vi klara redan nu och kan ta det lugnt och låta uppsatsen vila i en vecka, vilket blir perfekt då jag åker hem till Åland imorgon. Längtar! Blev en kort uppdatering nu, men det är verkligen såhär mitt liv har sett ut de senaste veckorna - träning och uppsats. Imorgon blir det morgonträning, kolla igenom uppsatsen, käka mys-scones-lunch med Hannsi(vet att du läser det här Hanna ♥♥♥ lol) och sen packa inför hemfärd. Nu ska jag gå ner med sista tvätten och sen kolla Orange is the new black!
Allmänt, Vardag | |
Upp