18-02-2016

 
Börjar se ett mönster här på bloggen.. Uppdaterar ungefär med en månads mellanrum! Hur många gånger har jag inte sagt att jag ska bli bättre på att blogga. Mja. Inget new year new me här inte! Kan ju försöka uppdatera er lite iallafall; har fyllt 23 år och firade med en snabb bästishelg hos mig i Uppis. Åt god mat och drack lite vin och drinkar på Plock, skönt ställe att hänga på! Förutom min födelsedag så har det väl inte hänt så mycket. Har bockat av grupparbete efter grupparbete och förbereder mig nu inför min sista tenta på grundlärarprogrammet som jag har imorgon. Herregud vad jag ska njuta av att inte behöva plugga den här helgen. Ska äta tacos med Anton imorgon och på lördag ska vi gå på bio och jag ska äta godis från Hemmakväll. Alltså en väldigt bra helg enligt mig själv. Träna, kolla film och äta godis. Yaaas yaaas!
 
 
 
Allmänt, Love, Vardag | |
Upp